dimecres, 16 d’octubre del 2013

La Caputxeta vermella (resum)

Fa dues setmanes, el Sendo a Pops i el Vermelló a Xuts ens van portar el conte de La Caputxeta vermella i, així, vam descobrir que aquella setmana tocava treballar el conte.

Per tal de treballar els atributs matemàtics de color i mida vam fer servir gelatina. Vam fer gelatina dels tres colors primaris: groc, vermell i blau, i després els vam posar en gots grans i petits. Vam jugar amb els gots a classificar-los i tot seguit ens vam menjar la gelatina.

A música vam aprendre la cançó Passegem-nos pel bosc.

A plàstica ens vam iniciar en la tècnica del collage: vam estripar papers que després ens van servir per acolorir un dibuix de la Caputxeta i del llop.

Finalment, vam representar una part del diàleg del conte de la Caputxeta. Per fer-ho, ens vam caracteritzar dels personatges principals, el llop i la Caputxeta.

Per poder participar des de casa us proposem:
  • Explicar el conte de la Caputxeta.
  • Cantar la cançó Passegem-nos pel bosc.
  • No deixar de mirar el bloc del cicle!



2 comentaris:

  1. Per l'Andrea es un dels seus contes preferits!!

    ResponElimina
  2. La Claudia agafa la seva germana petita, la fa sentar-se al terra i li explica el conte... :)

    ResponElimina